Online: Joga su Aiguste Karaliūnaite.

Online: Joga su Aiguste Karaliūnaite.

Jogos treniruotės keliasi į virtualią erdvę. Treniruočių vaizdo transliaciją galite stebėti patogiai ir saugiai savo namuose!

Įsigijus bilietą, į savo el. paštą gausite vaizdo transliacijos nuorodą. Ją taip pat galėsite rasti savo TIKETA paskyroje. Vaizdo peržiūrą galėsite aktyvuoti bet kuriuo jums patogiu metu iki vaizdo transliacijos pabaigos. Aktyvavus peržiūrą turėsite 48 val. per kurias galėsite peržiūrėti vaizdo įrašą tiek kartų, kiek norėsite.

Apie jogos praktiką:

Praktikoje daug dėmesio skiriama detalėms. Naudojami skirtingi jogos stiliai atsižvelgiant į mokinio poreikius. Pradedant nuo kvėpavimo pratimų iki įvairiausių jogos pozų.

Joga mažina stresą, gerina miego kokybę, stiprina judesių koordinaciją, vysto jėgą ir lankstumą, palaiko raumenų tonusą, padeda susireguliuoti medžiagų apykaitai ir svoriui, apsivalyti nuo toksinų. Per jogos užsiėmimus žmogus emocionaliai pailsi, atsikrato įtampos, pagerėja nuotaika.

Tinka tiek vyrams, tiek moterims, tiek nebandžiusiems jogos, tiek pažengusiems.

Rekomenduojama dėvėti judesių nevaržančią aprangą.

Daugiau apie mokytoją:

Aigustė Karaliūnaitė – RYT RPYT tarptautinio lygio jogos mokytoja (multi stiliaus), kuri didžiąją dalį laiko mokino jogos Londone ir dabar grįžus namo pas šeimą mokina jogos Vilniuje.

Joga yra pagrindinė Aigustės aistra, todėl ji nenustoja mokytis ir tobulėti (jau turi sukaupusi 785 val. kvalifikacijos kėlimo jogos srityje, iš kurių 700 val įgytų Indijoje).

Jogos stiliai: Hatha, Vinjasa, Aštanga, Jin joga, Oro joga, Nėščiųjų joga, Joga bėgikams, Joga vyrams.

Aigustė mėgsta derinti skirtingus jogos stilius atsižvelgdama į mokinio poreikius. Skiria daug dėmesio detalėms.

Daugiau informacijos:

Facebook ir Instagram @aiyogafitness

Jei turite kokių klausimų drąsiai kreipkitės contact@aiyogafitness.com

Tel. +37060361005

Apie nėščiųjų jogos praktiką:

Laukiantis joga ypač padeda atsipalaiduoti ir nuraminti emocijas. Subalansuoti kūną ir sustiprinti tuos raumenis, kurie bus reikalingi gimdyme. Joga leidžia atsipalaiduoti nugaros raumenis, pagerinti miego kokybę ir tuo pačiu padidinti darbingumą dienos metu.

Išmokstama kvėpavimo pratimų, kurie padeda besilaukiant ir gimdymo metu.

Praktikoje daug dėmesio skiriama detalėms.

Tinka ir visai nebandžiusioms jogos ir pažengusioms nuo 12 nėštumo savaitės.

Joga mažina stresą, gerina miego kokybę, stiprina judesių koordinaciją, vysto jėgą ir lankstumą, palaiko raumenų tonusą, padeda susireguliuoti medžiagų apykaitai ir svoriui, apsivalyti nuo toksinų. Per jogos užsiėmimus žmogus emocionaliai pailsi, atsikrato įtampos, pagerėja nuotaika.

DAUGIAU