Pardavėjų vasaros susitikimas

Pardavėjų vasaros susitikimas

Kodėl vasarą vyksta mažai renginių apie pardavimus?

Pranešimai, networkingas ir pardavimai. Susitikime šiemet Kaune!

Kaip iš visų pirkimų skyrių būti geriausiu? Gal pakanka orientuotis į tikslinę rinką bei remtis marketingo skyriaus atlikta analize? Bet tai tik prognozuos, kiek reiktų žaliavų nupirkti, tačiau neatsako į pagrindinį klausimą – ką turėtumėte daryti, kad prekės paklausa kiltų? Anksčiau tam pakakdavo tradicinės reklamos: TV ar radijo, bet dabar dažnai kreipėmės pagalbos į influencer‘ius ir ieškome idėjų netradiciniai reklamai. Tad kaip suprasti kada, kas, kuriuo metu padeda arba priešingai – trukdo mums parduoti?

 

Gustavas Jankauskas

Ex-CEO Eurovaistinė, “Meness Aptiekas” CEO

Vadovavęs ir vadovaujantis vienoms didžiausių kompanijų skirtingose šalyse, taip pat įkūręs keletą sėkmingų tarptautinių verslų. Jis turi 17 metų patirtį pirkimuose, pardavimuose ir derybose. Svarbiausia, kad jis ne teoretikas, o praktikas, todėl kiekvienam savo patarimui jis turės konkrečių pavyzdžių ir realios, „nevadovėlinės“ išminties. Pirkimų skyrius: baubas ar draugas? – Kokias taktikas naudoja pirkimų skyriai, derėdamiesi su pardavėjais? – Kokia logika pardavėjai turėtų vadovautis komunikuodami su pirkimų skyriaus žmonėmis? – Kokias taktikas taiko prekybiniai tinklai? – Pirkimų patirtis su techniniais pavyzdžiais.

 

Pirkimų skyrius: baubas ar draugas?

– Kokias taktikas naudoja pirkimų skyriai, derėdamiesi su pardavėjais?

– Kokia logika pardavėjai turėtų vadovautis komunikuodami su pirkimų skyriaus žmonėmis?

– Kokias taktikas taiko prekybiniai tinklai?

– Pirkimų patirtis su techniniais pavyzdžiais.

 

Martynas Martikonis

UAB “CRAFT bearings” Chief Marketing Officer

Kupinas sportinio intereso – pirmasis pripažintas extreme iron’tojas Lietuvoje, “Liqui Moly racing team” komandos narys,- bei aktyviai augantis profesinėje srityje – “Vilnius International Rotaract” įkūrėjas, marketingo asociacijų narys. Akivaizdžiai, puikiai suderinantis sportinį interesą ir pardaviminius įgūdžius. “Dakaras tik stipriems”: – Dakar Rally marketingo kampanija a.k.a. “prezidentiniai” guoliai; – naujų rinkų barjerai: sėkmingi ir nesėkmingi case’ai.

DAUGIAU