Biuro administravimas: situacijų valdymas, įvaizdži

Biuro administravimas: situacijų valdymas, įvaizdži

Kas iš tikrųjų valdo biurą ir informaciją už jo ribų? Kas “gesina gaisrus” ir randa trūkstamas „dėlionės detales”? Kaiip iš tiesų veiksmingai administruoti biurą ir jaustis čia šeimininku (-e)? Keleto užduočių atlikimas iš karto, sklandus darbo biure organizavimas ir įmonės įvaizdžio kūrimas, profesionalus įmonės pristatymas ir komunikacijos užtikrinimas, klientų bei tiekėjų priėmimas ir aptarnavimas, sudėtingų situacijų numatymas ir suvaldymas, darbas su skirtingais ir skubančiais žmonėmis – tai išugdomi įgūdžiai, tačiau kaip dirbti, jeigu visa tai vyksta vienu metu?…

Šio aktyvaus seminaro – treniruočių metu bus mokoma, kokiomis priemonėmis:

nustatyti prioritetus ir optimizuoti viso biuro darbą?
tvarkytis su keliais nurodymais tuo pačių metu?
išlaikyti asmeninį ir įmonės įvaizdį, valdyti žodžius ir kūno kalbą?
išvengti įtampos ir suvaldyti kolektyvo emocijas?

Seminaro tikslas suteikti išsamią informaciją ir praktiką apie efektyvų darbo organizavimą, streso valdymą bei komunikaciją biure.

Seminaras skirtas tiems, nuo kurių priklauso sklandus darbo organizavimas ir atmosfera biure – biuro administratoriams ir administratorėms, klientų aptarnavimo specialistams, vadybininkams.

Naudojami metodai: vaizdo ir garso treniruotės, praktinės užduotys.

Pagrindinės seminaro temos:

I. Kaip nustatyti prioritetus ir optimizuoti viso biuro darbą?
Tikslų formulavimas ir operatyvumo užtikrinimas.
Tikslus informavimas. Kiek laiko reikia paskleisti informacijai biure? Kaip nesiblaškyti ir susikoncentruoti darbui?
II. Kaip tvarkytis su keliais nurodymais tuo pačiu metu?
Efektyvus darbas, kai keli vadovai – „ant galvos”, o šalia – dar eilė klientų ir kasdienių pareigų.
„Gaisrų gesinimas”: kaip dalykiškai reaguoti į kitų emocijas?
Kaip greičiau gauti sprendimą / atsakymą iš neturinčio laiko asmens?
III. Kaip išlaikyti asmeninį ir įmonės įvaizdį, valdyti žodžius ir kūno kalbą? Sudėtingų bendravimo biure situacijų valdymas.
Kaip tinkamai atsakyti į netikėtus klausimus, pretenzijas, kritiką ir manipuliaciją?
Kaip užkirsti kelią gandams?
Kaip paskatinti grįžti prie darbo laiko gaišintojus?
Kaip dirbti su “kankiniais” ir “žvaigždėmis”?
Argumentavimas ir atsakymas į prieštaravimus.
Nepalankios informacijos pateikimas. Pasipriešinimo pokyčiams įveikimas.
Kaip susilaikyti nuo nuolaidų darymo?
Kūno kalbos valdymas.
Kaip valdyti savo kūną, balsą bei “recenzuoti” kalbos turinį?
Kaip reikėtų elgtis, kai girdite pretenzijas?
Savo pozicijos išlaikymas ir pozityvus “ne” pasakymas.
Kaip elgtis suklydus?
IV. Kaip išvengti įtampos ir suvaldyti kolektyvo emocijas?
Asmeninės įtampos valdymas. “Greitoji pagalba” – praktiški metodai, kurie padeda darbe.
Dėmesio koncentravimo ir minčių valdymo būdai sudėtingose situacijose.
Stresinių situacijų darbe analizė bei sprendimas.
Kaip „užkrėsti” biurą gera nuotaika?
Perdegimo sindromas ir būdai su juo kovoti.

Programa

I. Kaip nustatyti prioritetus ir optimizuoti viso biuro darbą?
Tikslų formulavimas ir operatyvumo užtikrinimas.
Tikslus informavimas. Kiek laiko reikia paskleisti informacijai biure? Kaip nesiblaškyti ir susikoncentruoti darbui?
II. Kaip tvarkytis su keliais nurodymais tuo pačiu metu?
Efektyvus darbas, kai keli vadovai – „ant galvos”, o šalia – dar eilė klientų ir kasdienių pareigų.
„Gaisrų gesinimas”: kaip dalykiškai reaguoti į kitų emocijas?
Kaip greičiau gauti sprendimą / atsakymą iš neturinčio laiko asmens?
III. Kaip išlaikyti asmeninį ir įmonės įvaizdį, valdyti žodžius ir kūno kalbą? Sudėtingų bendravimo biure situacijų valdymas.
Kaip tinkamai atsakyti į netikėtus klausimus, pretenzijas, kritiką ir manipuliaciją?
Kaip užkirsti kelią gandams?
Kaip paskatinti grįžti prie darbo laiko gaišintojus?
Kaip dirbti su “kankiniais” ir “žvaigždėmis”?
Argumentavimas ir atsakymas į prieštaravimus.
Nepalankios informacijos pateikimas. Pasipriešinimo pokyčiams įveikimas.
Kaip susilaikyti nuo nuolaidų darymo?
Kūno kalbos valdymas.
Kaip valdyti savo kūną, balsą bei “recenzuoti” kalbos turinį?
Kaip reikėtų elgtis, kai girdite pretenzijas?
Savo pozicijos išlaikymas ir pozityvus “ne” pasakymas.
Kaip elgtis suklydus?
IV. Kaip išvengti įtampos ir suvaldyti kolektyvo emocijas?
Asmeninės įtampos valdymas. “Greitoji pagalba” – praktiški metodai, kurie padeda darbe.
Dėmesio koncentravimo ir minčių valdymo būdai sudėtingose situacijose.
Stresinių situacijų darbe analizė bei sprendimas.
Kaip „užkrėsti” biurą gera nuotaika?
Perdegimo sindromas ir būdai su juo kovoti.

Organizuoja: Supremus (Ekodiena, VšĮ)
Savanorių pr. 178-70, Vilnius
Tel. (8 5) 2032716; Faks. (8 5) 2032717
El. paštas agne@supremus.lt
Svetainė: http://www.supremus.lt

BŪTINA REGISTRACIJA!

DAUGIAU