Dailės terapija ir vaikų vaizduojamoji kūryba.

Dailės terapija ir vaikų vaizduojamoji kūryba.

Piešimas kaip vaiko pažinimo, diagnostikos, elgesio korekcijos ir lavinimo metodas.

Vaikai mėgsta piešti. Piešdami jie lavinasi, mokosi ir netgi gydosi. Vaiko meninė kūryba labai individuali.
Mums ji liudija apie “sutvarkytą” vaiko pasaulį.
Simbolių ir vaizdinių kalba, esanti vaikų piešiniuose, mums gali suteikti nepaprastai daug informacijos apie mažojo jausmus, džiaugsmus ir išgyvenimus, esamas ar iškilsiančias psichologines problemas. Taip pat mes (tėvai, pedagogai, psichologai, socialiniai pedagogai) dailės priemonių pagalba galime padėti savo vaikams saugiai išlieti neigiamus jausmus, juos transformuoti bei intelektualiai augti. Meninė raiška ir pats kūrybinis procesas vaikams padeda lengviau ir greičiau keistis, plėsti savo suvokimą apie pasaulį, formuoti aukštesnį intelekto augimą.

SEMINARO PLANAS:
11.00 – 13.00 val. 
I DALIS: Psichologiniai vaikų vaizduojamosios kūrybos raidos ypatumai.
Ankstyvojo piešimo nauda.
Piešinio raida ir piešimo įtaka vaiko intelekto vystymuisi.
Vaikų vaizduojamoji kūryba bei dažniausiai naudojamų simbolių kalba (piešiu žmogų, šeimą, namą, medį…).
• Dažniausiai naudojamų simbolių šifravimas.
Šios dalies pabaigoje vyks praktikumas taikant dailės terapijos metodus (“Stebuklinga kelionė į save”).

13.00 – 13.30 val.
PERTRAUKA: Arbata ir užkandžiai

13.30 – 16.00 val. (II – III dalys)
II DALIS: Diagnostika.
Dailės terapijos diagnostikos metodo ribos.
Galimos spalvų reikšmės bei ką mums kalba „geros” ir „blogos” spalvos.
Emociniai vaikų ypatumai. Kokias emocines problemas atskleidžia ir ką mums parodo formalieji vaikų piešimo būdai (ką išduoda linija ir spaudimo jėga, piešinių dydis, jų išdėstymas lape, piešinio detalizavimo ir kruopštumo lygis, brūkšniavimas ir kt.).

III DALIS: Vaikų lavinimas ir netinkamo elgesio koregavimas.
Netinkamas vaikų elgesys ir galimos jų atsiradimo priežastys.
Agresyvių, liūdnų, nerimaujančių, nedrąsių vaikų piešinių ypatumai bei galima elgesio korekcija dailės terapijos metodų pagalba.
Vaizduojamųjų priemonių ir medžiagų specifika.
Socialinė ir emocinė parama vaikui taikant dailės terapijos metodus. Pavyzdžiai, praktiniai patarimai ir metodinės rekomendacijos.
Šios dalies pabaigoje vyks praktikumas taikant dailės terapijos metodus (“Mano emocijos, nuotakos ir jausmai”).

Praktikumų metu seminaro dalyviai turės galimybę praktiškai pajusite dailės terapijos metodų naudą ir galimybes, pamatyti tarsi iš šono jiems svarbius dalykus, išreikšite save kūrybiškai. Dailės terapijos metodai nereikalauja specialių meninių sugebėjimų, svarbus pats kūrybinis procesas.

Seminaro vadovė: Dainora Skrabulienė – edukologė, dailės didaktikos specialistė, pedagogė, baigusi specialiuosius dailės terapijos metodų taikymo kursus. Dainora jau 10 metų dirba pedagoginį darbą, veda dailės saviraiškos ir dailės terapijos užsiėmimus vaikams bei suaugusiems. Taip pat – viena iš VšĮ “Savęs pažinimo ir saviraiškos studijos” įkūrėjų, nuolat besidominti savęs pažinimu, visas įgytas žinias praktiškai taikanti savo darbe ir asmeniniame gyvenime. Dainora – sertifikuota “Eneagramos” (unikalaus savęs ir kitų pažinimo metodo) praktikantė.

Seminaro objektas: vaikų (iki 10 metų amžiaus) vaizduojamoji kūryba ir vaizduose esanti simbolių kalba.

Galite su savimi atsinešti vaikų piešinius, seminaro metu turėsite puikią galimybę stebėti ir analizuoti juose esančių vaizdinių kalbą.

Dalyvių skaičius ribotas.
Bus išduodami dalyvių pažymėjimai.

Seminaro kaina – 90 Lt/vienam dalyviui.

Registruotis el.p.: [email protected]
Tel. pasiteirauti: 868444109

Registracija bus patvirtinama gavus apmokėjimą avansinį mokėjimą: 40 Lt
Mūsų rekvizitai mokėjimui iš anksto:
VšĮ SAVĘS PAŽINIMO IR SAVIRAIŠKOS STUDIJA
Įmonės kodas: 303011485;
a.s LT957044060007887398

Adresas: Vytenio g. 10, Vilnius (atskiras įėjimas iš kiemo pusės)


www.pazinimassaviraiska.lt
https://www.facebook.com/events/539707569475136

 

DAUGIAU