Seminarą veda: Vytautas Vorobjovas
Reklama internete be akivaizdžios įtakos pardavimams, taip pat generuoja didelį kiekį duomenų. Tačiau tai yra greičiau jos prakeiksmas, nes daugelis pradedančiųjų E-komersantų pasiklysta skaičiuose ir nebemato esmės.
Seminaras skirtas – įmonėms, prekiaujančioms ar planuojančioms pradėti prekiauti internetu bei asmenims, kurie domisi E-komercija.
Seminaro turinys:
– išnagrinėti kokie gi rodikliai yra esminiai E-komercijoje;
– išsiaiškinti pagrindines sėkmingų kampanijų sudedamąsias dalis;
– įvardinti dažniausiai pasitaikančias klaidas.
Užsiregistruok ir PIRMAS gausi priminimą bei seminaro vaizdo transliacijos nuorodą!
Tai gali padaryti čia: http://webseminarai.lt/vytautas-vorobjovas-ivadas-i-e-komercijos-marketinga/