Kodėl Growth Hacking tinka recesijos metu?

Kodėl Growth Hacking tinka recesijos metu?

Seminaro metu susipažinsite su „Growth Hacking“ metodika, kuri leidžia atrasti augimo potencialą recesijos metu. Sužinosite kaip šią metodiką pritaikyti savo verslui. Įvardinsime didžiausias internetinio marketingo klaidas bei sprendimus kaip jų išvengti. Seminaro metu taip pat apžvelgsime efektyviausias potencialių pirkėjų generavimo, konversijų optimizavimo ir išsaugojimo taktikas.

Recesija – ekonomikos nuosmukis (neigiamas bendro vidaus produkto augimas). Del karantino pasaulio ekonomikos augimas jau sustojo ir prognozuojama recesija.

 

Apie lektorių:

Giedrius Morkūnas, Growth Hacking agentūros „Focused Serve“ bendrasavininkas, Lietuvos Marketingo Asociacijos Kauno skyriaus valdybos narys, Growth Hacking ir SEO mokymų autorius.

Per daugiau nei 14 metų marketinge, Giedrius dirbo su ASUS, Western Union, Canon, HP, Dove ir kitais tarptautiniais prekių ženklais.

Mokymai vyks ~3 val. Jų metu bus galima užduoti klausimus. Prisijungimus prie live konferencijos renginio dieną Jums atsiųs Marketingo mokyklos atstovai.

DAUGIAU