Profesionali administratorė: klientų aptarnavimas (Kaune)

Profesionali administratorė: klientų aptarnavimas (Kaune)

Užsiregistravus į mokymus „Profesionali administratorė”,
Kovo 27 dieną visoms administratorėms bus leidžiama neatvykti į darbo vietas!

Mes užtikriname, kad Jūsų vadovas ne tik kad geranoriškai Jus išleis į mokymus, bet dar pasidžiaugs, kad siekiate tobulinti savo kompetencijas.

Mokymų „Profesionali administratorė: klientų aptarnavimas ir sudėtingų situacijų valdymas” metu pagilinsite savo jau turimas žinias ir įgysite naujų, kad vėliau galėtumėte:
• Tinkamai pasitikti ir pasveikinti klientą, išnaudoti savo kūno kalbą ir palikti teigiamą įspūdį.
• Laisvai bendrauti telefonu, pasitelkti žodžius ir balso toną, kad klientas jaustųsi ne tik išklausytas, bet ir išgirstas.
• Susitvarkyti sudėtingose situacijose, įveikti kliento nusivylimą ir nepasitenkinimą,

o svarbiausia,
• praktiškai pritaikyti streso valdymo įgūdžius ir sustiprinti pasitikėjimą savimi konfliktinėse situacijose!

Galvojate ar verta? Tikrai verta! Mokymai vyks jau kovo 27 d., tad kviečiame Jus registruotis jau dabar!

Investicija: 107 EUR + PVM. (369,45 LT + PVM). Į kainą įskaičiuota mokomoji-konsultacinė medžiaga, kavos pertraukos, pietūs.


Susidomėjote? Išsami informacija apie mokymus ir registracija:
tel. 8 5 264 7388, 8 652 07909, el. paštu [email protected]

DAUGIAU