Rinkodaros planas: įžvalgos, priemonės, tendencijos

Rinkodaros planas: įžvalgos, priemonės, tendencijos

Programos nauda organizacijai:

Mokymų metu dalyviai supažindinami su rinkodaros biudžeto bei veiksmų plano kūrimo ypatumais, rinkodaros biudžeto efektyvumą didinančiais veiksniais.

Dalyviai gebės išskirti pagrindinius rinkodaros plano tikslus bei jų realizavimo galimybes, pristatyti rinkodaros plano vertinimo metodikas.

Mokymų metu pateikiami modeliai, kurie padės kontroliuoti įgyvendinamus rinkodaros planus, vertinti jų efektyvumą bei lanksčiai reaguoti į reikalingus rinkodaros plano pokyčius.

Praktinių užduočių metu dalyviai išmoks derinti įvairias rinkodaros priemones, veiksmus įvairiuose kanaluose, kurti rinkodaros mechanizmus, lengvai integruojamus į kitas įmonės veiklas.

Ugdomos kompetencijos:

Mokymų dalyviai gebės kurti įmonės tikslus atitinkančius rinkodaros planus;

Parinks tinkamiausias priemones, užtikrinančias įmonės tikslų siekimą;

Gebės analizuoti įvykdytų akcijų efektyvumą;

Gebės valdyti rinkodaros procesus įmonės viduje;

Mokės efektyviai taikyti įvairius rinkodaros sprendimus komercinėje veikloje, formuoti bei valdyti procesus;

Priims faktais grįstus sprendimus.

DAUGIAU