SEO seminaras-dirbtuvės

SEO seminaras-dirbtuvės

Norite, kad Jūsų įmonės tinklalapis būtų randamas Google paieškoje? Tai galite padaryti ir Jūs pats – nereikės samdyti brangiai kainuojančių SEO paslaugų teikėjų. Mes jus išmokysime konkrečių SEO veiksmų vos per vienos dienos seminarą-dirbtuves!

Registruokitės jau dabar tik už 180 eurų + PVM.

Vietų skaičius labai ribotas – vos 10 dalyvių.

Netiesa, kad SEO reikalauja daug pastangų ir laiko! Šis seminaras organizuojamas nuo 2012 m., o jo dalyviai įrodė, jog gali patys pasirūpinti savo tinklalapio aukštomis pozicijomis paieškoje. Nepraleiskite progos – tokius renginius organizuojame tik kartą per ketvirtį! Registruokitės jau dabar – užpildykite registracijos formą renginio puslapio apačioje.

Praktinės SEO (search engine optimization – optimizavimas paieškos sistemoms) dirbtuvės (workshop) yra skirtos pradedantiesiems SEO specialistams, rinkodaros specialistams, verslininkams ir tinklapių kūrėjams, kurie nori patys įsigilinti į visą SEO procesą ir išmokti patys atlikti SEO tyrimą bei optimizuoti savo svetainę paieškos sistemoms. Jeigu turite svetainę, šis seminaras būtent Jums!

Jūs išmoksite SEO pagrindų ir patys savarankiškai sugebėsite atlikti tiek vidinį (on-site), tiek išorinį (off-site) tinklalapio optimizavimą paieškos sistemoms. Jei patys neketinate optimizuoti ir samdote SEO specialistus, žinosite, ko galima iš jų reikalauti, gebėsite įvertinti jų teikiamų paslaugų naudos bei kainos santykį. Nuspręsite, ar verta mokėti tuos tūkstančius eurų už darbus, kuriuos galite koordinuoti ir patys.

Renginio dalyviai patys renginyje optimizuos savo tinklapius. Todėl visi dalyvaujantys turėtų atsinešti savo kompiuterius, galinčius prisijungti prie bevielio interneto tinklo (Wi-Fi). Aišku, reiktų pasidomėti ir tinklalapio turinio valdymu, pasirūpinti prisijungimais.

Tai intensyvūs SEO mokymai, kurie pakeis Jūsų požiūrį ne tik į SEO, bet ir į įmonės tinklalapį, kuris turi dirbti Jums ir nešti realią finansinę naudą. Orientuosimės į konkrečius rezultatus, o ne į teoriją ir filosofinius pasvarstymus interneto rinkodaros temomis.

RENGINIO PROGRAMA

08:30 – 09:00   Atvykimas, dalyvių registracija

09:00 – 11:00   SEO tyrimas (savo ir konkurentų tinklapių)

11:00 – 11:15   Kavos pertrauka

11:15 – 13:15   Vidinė svetainės optimizacija (on-site SEO)

13:15 – 14:00   Pietūs

14:00 – 16:00   Vidinė svetainės optimizacija (on-site SEO)

16:00 – 16:15   Kavos pertrauka

16:15 – 18:15   Išorinė svetainės optimizacija (off-site SEO)

Po seminaro beveik visada kolektyviai panagrinėjam dalyvių tinklalapius.
Nuo 2016 m. išvis panaikinama teorinė dalis. T.y. nuo pat seminaro pradžios dalyviai įtraukiami į darbą su savo tinklalapiais ir teorija nebeatsiejama nuo praktikos.

RENGINIO VEDĖJAS

Vladas Sapranavičius Vladas Sapranavičius – jau 16 metų darbuojasi interneto rinkodaros srityje. Patirtį kaupė tiek dirbdamas kliento, tiek reklamdavio, tiek agentūros pusėje Baltijos šalyse, Lenkijoje, Rusijoje, Vokietijoje, Beneliukse ir JAV. Dėstė Elektroninio verslo organizavimą ir valdymą Tarptautinėje teisės ir verslo aukštojoje  mokykloje bei Internetinę rinkodarą Vilniaus universitete. Seminarus ir dirbtuves interneto rinkodaros srityje vedė 15-oje miestų Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. Kasmet organizuoja tradicines elektroninės komercijos konferencijas „E-komercija”. Kiekvieną trečiadienį V. Sapranavičius veda tiesiogines laidas el. komercijos ir interneto rinkodaros temomis. Vladas yra sertifikuotas rinkodaros konsultantas (CMC). Daugiau apie lektoriaus patirtį rasite čia

Sertifikuotas rinkodaros konsultantas (CMC)

Dalyvio mokestis 180 EUR + PVM

Į kainą įskaičiuotas vienos dienos seminaras, pietūs ir kavos pertraukos. Galima bus pasirinkti ir vegetarišką pietų versiją!

Užpildykite anketą, esančią renginio puslapyje ir mes su jumis susisieksime!

Vietų skaičius – 10.

Detalus renginio aprašymas

Renginio programoje įtrauktos šios potemės:
– Kodėl svarbu išmanyti SEO?
– Kaip Google supranta apie ką jūsų puslapis?
– Kodėl vienus puslapius paieškos rezultatuose pateikia aukščiau, o kitus žemiau?
– Kas yra vidinis ir išorinis SEO? Kuris reikalingesnis?
– Pagrindiniai vidinio ir išorinio SEO faktoriai.
– Kaip suskaičiuoti organinio srauto lankytojus ir jų teikiamą naudą?
– Kaip automatizuotai sekti norimų raktažodžių pozicijas?
– Search Console
– Įrankiai SEO specialistams
– Domeno autoritetas
– Interneto rinkodaros strategijos paremtos SEO
– Turinio kokybė
– Google Keyword Planner įrankis
– Išorinio SEO strategijos
– Vertingiausių nuorodų analizė
– Nuorodų rūšys ir anchor text
– Kaip pasamdyti SEO agentūrą
– Kopijuotas turinys
– Nukreipimai 301
– White Hat, Grey Hat ir Black Hat SEO skirtumai
– Savo tinklapio auditas
– Raktažodžių tyrimas
– Konkurentų tinklapių tyrimai
– Raktažodžių naudojimas tekste
– Tinklapio architektūra
– Nukreipimo puslapio architektūra
– Anchor text vidinėse nuorodose
– 301 nukreipimas, klaidų aptikimas
– tekstai meta žymose, H taguose ir URL
– robots.txt ir sitemap
– paveikslėlių ALT tekstai
– tinklapių parsisiuntimo greitis
– atšokimo rodiklio svarba
– socialiniai signalai
– pritaikymas mobiliems įrenginiams
– duomenų žymėjimas per GWT
– neveikiančios nuorodos
– kiti tinklapio „higieniniai faktoriai”
– išorinio SEO strategijos
– nuorodų anchor text sklaida ir parinkimas
– nuorodų gavimo būdai

Dirbtuvių dalyvių atsiliepimai

“Tikrai praktinis seminaras, kurio metu apžvelgiamos realios SEO užduotys bei įrankiai toms užduotims atlikti. Po mokymų galima grįžti namo ir iš karto užsiimti tinklapio optimizavimu. Seminaro metu pateikiama daug informacijos kurios neužmiršti padės suteikiama medžiaga. Būtina apsilankyt kiekvienam (-ai), turinčiam internetinį puslapį ar jį prižiūrinčiam (-iai).”

Žygimantas Balsys, Kompiuteriai.lt projekto vadovas

“SEO dirbtuvės – įdomiausia ir labiausiai atsipirkusi investicija į mokymus – sekančią dieną po dirbtuvių ėmėmės darbų, kurių rezultatus jau galime išmatuoti. Tai tikrai toks renginys, kurį galima rekomenduoti visiems.”

Tadas Jeršovas, UAB „Lukla” vadovas

„SEO dirbtuvės buvo vienas iš aktualiausių, naudingiausių ir labiausiai patikusių mokymų šiais metais. Atvykdami turėjome teorinį pagrindą, tačiau šios dirbtuvės aiškiai ir suprantamai parodė kaip įmonė gali matyti, matuoti ir kontroliuoti SEO rangovų atliekamus veiksmus. Bet kurioje įmonėje turi būti bent kažkiek apie tai suprantantis žmogus, o tam gali pakakti ir vienų tokių SEO dirbtuvių.”

Mindaugas Skersys, UAB „Jaukurai” Rinkodaros projektų vadovas

„Jūsų organizuotos SEO dirbtuvės buvo vienas iš nedaugeliu renginių, kuomet lektoriai noriai dalinosi savo know-how neturėdami baimės, kad bus atiminėjama jų duona.

Informacijos, net ir nepirma karta susidūrusiems su SEO, buvo tikrai daug, nuo pakankamai paprastos ir nesudėtingos, iki tokios kuri buvo aiški tik tam tikrų specifinių žinių turintiems, tačiau viskas buvo pateikta aiškiai ir struktūruotai. Seminaro metu labai šauniai kiekvienam pagelbėjo papildoma komanda tiek pastabomis, tiek praktine pagalba.

Rekomenduoju kiekvienam kuris nors karta yra kūręs ir/ar palaiko bent vieną internetinę svetinę.”

Evaldas Dargužas, VRS WPI žiniasklaidos agentūros direktorius

„SEO dirbtuvės pateisino mano lūkesčius 100%. Ypatingai naudingas buvo praktinis seminaras. Nors šiek tiek žinių jau turėjau, bet seminare daug kas tapo aiškiau, suprantamiau. Sukauptomis žiniomis sėkmingai naudojuosi reklamuodamas savo internetinę parduotuvę.”

Viktoras Bobinas, UAB „Floristas” (florisima.lt) direktorius

DAUGIAU