Atminties gerinimo kursas HOLOGRAFINĖ ATMINTIS

Atminties gerinimo kursas HOLOGRAFINĖ ATMINTIS

Kviečiame į atminties gerinimo kursą “Holografinė Atmintis”

Ši programa aktuali skubantiems žmonėms, norintiems per trumpą laiką pagerinti atminties veiklą, išmokti pagrindinių įsiminimo technikų, streso šalinimo būdų. Programą ypatingai naudinga intelektinio darbo atstovams, dirbantiems su dideliais informacijos kiekiais, visiems, kas ruošiasi mokytis užsienio kalbų, lankyti kvalifikacijos kelimo kursus, tobulėti savo srityje. Šios programos autorius – Stanislavas Miuleris (tarptautinės Atminties lavinimo mokyklos įkūrėjas).

Kursas (viso 5 užsiėmimai) vyks:
rugsėjo 16, 23, 30 ir spalio 7, 14 dienomis (pirmadieniais) nuo 18.00 iki 21.00.
vegetarinėje kavinėje “Bambukas”, adresu Latvių 7A (Žvėrynas), Vilniuje
Viso kurso kaina – 250 Lt. (Vieno užsiėmimo kaina 50 Lt.)
Dėmesio! Mokymuose gali dalyvauti vaikai nuo 12 metų.

Holografinė atmintis – tai visiškai naujas požiūris į atminties ir mąstymo veiklą bei lavinimą, kuris duoda neįtikėtinai greitus, palyginus su kitomis atminties lavinimo metodikomis, rezultatus. Esminis skirtumas – harmoningas atminties lavinimas, nereikalaujantis mokytis specialių įsiminimo technikų, siūlomų kituose kursuose. Vizualizacijos pagalba siūloma išdėstyti prisiminimus bei ateities vaizdinius tam tikrą chronologinę tvarką, kas savaime pagerina atmintį nuo 1,5 iki 2 kartų (kursų dalyviai atlieka specialų diferencijuotų prisiminimų testą prieš ir po užsiėmimo). Kitas skirtumas yra tas, kad mes laviname ne vieną, bet kelias atminties rūšis, galėdami “įeiti” į bet kurį prisiminimą. Metodas buvo pavadintas “holografinė atmintis”, nes reikiamą informaciją tarsi nuskaitoma iš aplinkos, įsivaizduojant ją kaip hologramą. Metodas yra unikalus dėl savo paprastumo ir efektyvumo, tai viena iš ryškiausių šiuolaikinių atminties lavinimo krypčių.

Programos turinys

1 užsiėmimas. Šiuolaikiniai atminties lavinimo būdai. Kas yra holografinė atmintis? Šios metodikos skirtumas nuo kitų atminties lavinimo metodikų, jos esminiai principai, galimybės. Laiko linijos sąvoka. Faktoriai, įtakojantys atminties veiklą. Regimoji atmintis. Atminties lavinimo dienoraštis. Praktika. Mnemotechnikų ir eidotechnikų įvairovė. Diferencijuotų prisiminimų testas (prieš ir po užsiėmimo).

2 užsiėmimas. Taktilinė atmintis. Holografinės atminties lavinimo pratimai. Dėmesio sutelkimas – įvairūs modeliai. “Įėjimas” į prisiminimą naudojant vėduoklės modelį. Stresų šalinimo principai. Stresų šalinimas nuo gimimo iki metų. Bendras atminties ir vaizduotės lavinimas. Asociatyvinė atmintis. Mnemotechnikos ir eidotechnikos (skaičių įsiminimas). Atminties lavinimo treniruokliai. Šulco lentelės. Praktika.

3 užsiėmimas. Girdimoji atmintis. Holografinės atminties lavinimo pratimai. “Įėjimas” į prisiminimą naudojant „Vatmano“ modelį. Stresų šalinimas nuo 1 iki 4 metų. Bendras atminties ir vaizduotės lavinimas. Asociatyvinė atmintis. Mnemotechnikos ir eidotechnikos (tekstų įsiminimas). Pratimai su atminties lavinimo treniruokliais. Pratimai su Šulco lentelėmis. Praktika.

4 užsiėmimas. Uoslės atmintis. Holografinės atminties lavinimo pratimai. Darbas su vaikystės prisiminimais . Dėmesio sutelkimas – užuolaidos modelis. Įėjimas” į prisiminimą naudojant užuolaidos modelį. Stresų šalinimas nuo 5 iki 10 metų. Operatyvusis dėmesio laukas. Testas “Į ką aš nukreipiu dėmesį”. Bendras atminties ir vaizduotės lavinimas. Asociatyvinė atmintis. Mnemotechnikos ir eidotechnikos (užsienio kalbų mokymasis). Pratimai su atminties lavinimo treniruokliais. Pratimai su Šulco lentelėmis. Praktika.

5 užsiėmimas. Skonio atmintis. Paradoklasiniai holografinės atminties naudojimo būdai – paraleliniai ryšiai ( įvykių priežastys, tinkamo varianto pasirinkimas). Darbas su vaikystės prisiminimais. Holografinės atminties lavinimo pratimai. Stresų šalinimas nuo 11 iki 15 metų. Operatyvusis dėmesio laukas. Bendras atminties ir vaizduotės lavinimas. Asociatyvinė atmintis. Mnemotechnikos ir eidotechnikos. Pratimai su atminties lavinimo treniruokliais. Pratimai su Šulco lentelėmis. Praktika.
Kurso apibendrinimas. Individualaus atminties ir reikalingo mąstymo lavinimo plano rengimas – “KĄ AŠ GALIU PASIEKTI?”.

Programos tikslai
Pagerinti ir harmonizuoti atminties ir mąstymo procesus, lengviau atsiminti bet kokio pobūdžio informaciją. Tinkamo psichologinio nusiteikimo formavimas.
Intelektinis blokas: atminties, dėmesio, vaizduotės, suvokimo lavinimas.
Emocinis blokas: gebėjimas greitai ir veiksmingai pašalinti stresus (kurie trukdo sklandžiai atminties veiklai).
Darbo formos ir metodai
Paskaitos, žaidimai, vizualizavimo, koncentracijos, atsipalaidavimo pratimai, dienoraščio vedimas, praktinės užduotis, testai. Kurso metu dalyviai taip pat supažindinami su standartinėmis mnemotechnikomis ir eidotechnikomis (praktiškai mokomasi atsiminti skaičius, tekstus, užsienio kalbų žodžius ir kitą aktualią informaciją).
Rezultatai
Jau po 30 užsiėmimo minučių atmintis pagerėja vidutiniškai 2 kartus (dalyviams siūloma atlikti diferencijuotų prisiminimų testą). Išmokstama greitai ir efektyviai šalinti stresus, numatyti veiksmų pasekmes, priimti labiausiai tinkamus sprendimus, nukreipti dėmesį į iš tiesų reikamus dalykus ir tiklsus, atstatyti prarastus jaunystėje arba vaikystėje įgūdžius. Rezultatai fiksuojami, kad dalyviai galėtų stebėti savo progresą.
Pagrindas
Šiuolaikinė atminties holografinio pagrindo koncepcija.

Lektorė: Svetlana Kučerenko (baigė Vilniaus universitetą; šiai dienai vienintelė Lietuvoje sertifikuota holografinės atminties ir aktyvaus proto specialistė, pirmoji pristačiusi šią metodiką Lietuvos auditorijai; metodikų autoriaus, garsaus mokslininko, pedaginių mokslų daktaro, psichologo, daugelio knygų autoriaus Stanislavo Miulerio, mokinė; viena iš Tarptautinės atminties ir intelekto lavinimo mokyklos iniciatorių ir įkūrėjų; Visuomeninės organizacijos ”Talentų miestas“, kurios prezidentas Stanislavas Miuleris, atstovė Baltijos šalyse; dviejų vaikų, kurie paskatino domėtis atminties lavinimo ir efektyvaus mokymosi metodikomis, mama. Vedė mokymus Socialinių mokslų kolegijoje, Gabijos gimnazijoje, Žirmūnų gimnazijoje, savaitraštyje „Ekspress Nedelia“, Ignalinos moksleivių asociacijoje. Aktyviai dirba su vaikų, moksleivių, jaunimo ir suaugusiųjų grupėmis, ruošia holografinės atminties ir aktyvaus proto instruktorius, verčia į lietuvių kalbą Stanislavo Miulerio knygas apie atminties lavinimą, kuria metodines priemones. Veda kursą „Rusų kalba ir atminties lavinimas – mokomės lengvai“. Konsultuoja individualiai.

Būtina išankstinė registracija el. paštu bambukoklubas@gmail.com arba tel. 8-698-00058.
Laukiame visų norinčių pasisemti naudingų žinių ir maloniai pabendrauti.

DAUGIAU